מערכת לניהול קריאה

 

פתיחת קריאת שירות מהירה לתמיכה :

ניתן לפנות למוקד התמיכה בימים א’- ה’, בין השעות 199:00 – 08:00.
פניות וקריאות שירות ניתן לפתוח 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע (פניות שיתקבלו מחוץ לשעות הפעילות יטופלו ביום העסקים הבא שלאחר מועד הפנייה)
לאחר שליחת הטופס, תיפתח קריאה במערכת התמיכה שלנו.
כל הפניות מגיעות למערכת ומטופלות בהקדם האפשרי על ידי צוות התמיכה

קבע פגישת יעוץ ללא התחייבות, עכשיו!

זקוק לייעוץ מקצועי? הכוונה? תכנון?זקוק לייעוץ מקצועי? הכוונה? תכנון? נציגינו עומדים לרשותך וישמחו להציג בפניך את הפתרונות הטכנולוגיים הזמינים עבורך.


 
HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com
Help-Desk